Eдна усмивка и ухание на пясък, по който са валяли цяла нощ лилави ириси. Луна,с кристален блясък, две чаши бяло вино, глътчица разкош...

...аз съм неверница и не съм от покорните. Не ставам за куче,ни за любима жена. Вярвам във ереси.Кръвта ми езическа, гореща по цигански, ще ти отрови съня...



Хвани ми мълния със гола длан, небе. Целувай тази тръпка на парцали. И ако искам пак сърцето ми да спре кажи ми, че това е болка стара, че облаците нямат си сърца, но пак се носят леки и красиви, че като дъжд вали в душата ми тъга и после много мокра си отива...

Глътка поезия

  • ***

    Фото форум

  • ***

    И още за душата

    Слaдко от лято

    Нaпълнете тенджерaтa със слънце. Добaвете поне килогрaм от усмивки. Букетче зa цвят. Няколко aромaтa от спомени. Две–три щaстливи въздишки. Четири–пет слaдки целувки. Влюбените погледи ... по желaние. Щипкa звезден прaх, зa дa не се зaхaросa. Сервирa се сутрин върху бисквиткa с кaфето.

  • <$Победителите не ги съдят...$>
    Шепи, пълни с дъжд

    Проливно...
    И внезапно...
    Заваля.
    Настръхналата кожа
    на небето
    е хладна,
    плува в локви синева,
    така сияйна,
    спира ми сърцето.
    Прозорецът,
    превърнат в клон цъфтящ,
    по който кацат
    мокри пеперуди,
    ухае на дъжда,
    той не е наш,

    но колко чувства,
    колко нежност буди.
    И искам още дълго
    да вали,
    но без светкавици
    и облаци трещящи.
    Навярно някъде
    с дъжда си бъбриш ти
    и капят мигове
    от времето
    искрящи.
    ~~~~~~~~
    В дълбокото заглъхват гласовете

    Щом се разбиеш върху острите скали,
    дали душата ти ще стане пеперуда?
    Ако проплаче Бездната
    и дяволски боли,
    дали все още е възможно чудо?
    Забулена в мъгла неотразимост,
    парцалени войници -скучни дни,
    на гръб понесли моята ранимост,
    която никой този път не ще спаси
    и искам да крещя, да бъда луда,
    дано пробия в нищото отвор
    и голото си тяло в таз заблуда
    да облека,
    но Бездната шепти със жлъч -
    ПОЗОР!
    Троши часовника,
    затваря ми вратите,
    в басейн опразнен,
    без вода - последен скок.
    Дали, защото слепи са очите,
    затуй греша? Провалът е дълбок
    и посадила своето "Не мога"
    в пустинята на утрешните дни,
    обръщам гръб на Дявола и Бога
    и тихо моля: просто остави!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Ветре северен...

    Нещо зад мен.
    Някой, който във тъмното стене.
    Гасне дългият ден.
    Онзи порив жесток роден е,
    дошъл да руши и души да преде
    като коприна.
    Дреха на мръзнеща самота
    да дари, после тихо ще си замине,
    а аз бавно ще слизам
    по дремещите калдаръми
    на тесни улички,
    към морето притихнало,
    виждам в сумрак готически кулички-
    замък цял от кристал,
    черен като слънце студено,
    угаснало
    чака моята кръв,
    да се влее безсилна
    в неясното,
    но дали ще го стопли,
    като вече не знам да обичам
    и с очи ослепяващи
    азбуката на светлината
    едва-едва, трудно сричам?
    По-добре изгори ме,
    ветре северен
    с мълнии- змии,
    от праха ми дано
    торнадо диво да се извие
    и да вдигне, захвърли
    всичко пошло, безкрайно жестоко
    долу, чак в преизподнята,
    много, бездънно дълбоко.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Отплава галерата

    Галерата отплава...Ти си роб
    и ще гребеш с веслата,
    докато те има.
    Живял на юг,в един далечен град,
    където не познават
    снежна зима.
    А тук е късна есен и вали,
    морето подивява и надига
    вълна подир вълната.
    Къси дни,
    в които слънцето изстива,
    не достига.
    Кървяща пот по мускулеста гръд
    и резки от камшика парят, пишат,
    какво е казват, да си нищ и роб,
    дали си струва окован да дишаш.
    Снежинка първа... После цял рояк.
    Но ти не виждаш, тъмно е във трюма
    и хапе полуздрачът, съска чак,
    изтрива миналото като с мръсна гума.
    Вали снегът, той робство не познал
    с морето се целува и нехае,
    че долу в тъмното с в сърце забит кинжал
    умира свободата.Идва краят.

    Етикети: , , , , , , , ,